Časté otázky našich zákazníkov | FAQ

1. Oplatí sa dieťaťu kupovať poschodovú posteľ?
Rovnako ako detská posteľ, aj poschodová posteľ je investícia na niekoľko rokov a pravdepodobne posteľ, ktorú budete deťom kupovať na najdlhšie obdobie (väčšinou na 5 - 15 rokov). Poschodovka je však posteľ postelí, ktorá je vhodná do spoločnej detskej izby, kde šetrí priestor. No ešte častejšie je to jeden z najväčších detských snov. :) Niektoré poschodovky je možné rozdeliť na 2 ks, a tak zmeniť poschodovú posteľ na dve pekné detské postele. 

2. Poradíte mi, akú poschodovú posteľ mám kúpiť pre svoje dieťa?
Poschodové postele z nášho e-shopu sú veľmi kvalitné a hlavnú úlohu pri výbere preto zohrá zrejme rozmer a dizajn. Zohľadnite vek, výšku a telesnú stavbu vášho dieťa. Je to dôležité, aby malo vo svojej detskej posteli dostatok priestoru a kopu centimetrov navyše. Pri posadení sa na hornú časť poschodovej postele by ste mali byť schopní pohodlne si sadnúť a nebuchnúť sa pritom hlavou o strop miestnosti.

3. Máte niekde kamennú predajňu? Chceli by ste detský nábytok pozrieť aj naživo.
Nie, naše poschodové postele je možné objednať si iba online. Kamennú predajňu zatiaľ nemáme. 

4. Aký matrac do poschodovej postele by ste mi poradili?

Ak kupujete detský matrac:
Kľúčom je zohľadniť vek detí, rozmer postele a telesnú stavbu dieťaťa.
Pri samotnom výberte zohľadnite:
- výšku postavy - matrac by mal byť min. o 10 cm dlhší 
- váhu tela 
- rozmery postele
- typ roštu - rošt dokáže zvýšiť alebo znížiť tvrdosť matraca až o jeden stupeň
- ak spávate na chrbte alebo na bruchu, voľte tvrdšie matrace
- ak spávate na boku, voľte stredne tvrdé matrace
- ak si neviete medzi nimi vybrať, odporúčame matrac s jednou tvrdšou a jednou mäkkšou stranou

5. Je možné vyhotoviť vaše poschodové postele aj v inej farbe, než na obrázku?
Je nám ľúto, ale ponúkame poschodové postele iba vo vyobrazených farbách. Nájdu sa však medzi nimi veselé detské, ale aj neutrálne a elegantnejšie farby. 

6. Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?
Áno, môžete si u nás pokojne nakúpiť. Náš internetový obchod funguje viac ako 8 rokov, máme certifikát bezpečného nákupu, certifikát “Overené zákazníkmi” a množstvo recenzií na Heuréke, Facebooku a Modrom koníkovi. Navyše, pokiaľ svoju objednávku uhradíte vopred už pri nákupe a pri doručení ho za vás bude preberať niekto iný, nebudete musieť myslieť na to, aby ste mu nezabudli nechať dostatok hotovosti.

7. Páči sa mi vaša ponuka, ale bojím sa objednať si nábytok z internetu. Čo ak sa pri preprave poškodí?
Dávame na to pozor. Záleží nám na tom, aby vám prišiel tovar v perfektnom stave. Ak je to ľahšia zásielka, ktorú posielame kuriérom, dôkladne ho zabalíme. Väčší a ťažší tovar už dovážame sami, aby sme si boli istí, že sa nepoškodí a jeho doručenie bude pre vás cenovo prijateľné. Ak by predsa len niečo s doručenou objednávkou nebolo v poriadku, ihneď nás kontaktujte e-mailom na info@detskapostel.sk alebo na tel. č.: +421 948 153 665. 

8. Mám od vás zmeškaný hovor/ Prišla mi SMS, že mi budete doručovať tovar. Treba na to odpovedať?
Áno, je to dôležité. Ak sme vás nezastihli, odpíšte nám alebo zavolajte späť, prosím. Keď nám potvrdíte, že budete v danom čase na mieste a tovar preberiete, naložíme ho na dodanie a už sa naň môžete tešiť. :)
Pokiaľ na sms alebo náš telefonát nezareagujete, predĺži vám to dobu dodania - tovar sa totiž nemôže vyexpedovať a my vás budeme ohľadom doručenia opäť kontaktovať o pár dní.

9. Cez deň vôbec nemám čas, som v práci alebo idem cvičiť. Môžete mi tovar doručiť v konkrétny čas?
Žiaľ, nie. Ak viete, že v čase, kedy máme prísť nebudete doma, poproste o prebratie tovaru inú osobu (starých rodičov, susedov, známych,...). Nábytok a matrace sú naozaj veľký a ťažký nábytok, ich doprava je nákladná a logisticky náročná. Aby vás nestála desiatky eur a niekedy dokonca viac, než samotný nákup, máme vlastných šoférov, ktorí majú starostlivo naplánovaný plán rozvozov, ktorým sa musia riadiť.

10. Vynesiete mi tovar priamo do bytu?
Štandardne to nerobíme, tovar doručujeme za prvé uzamykateľné dvere. Výnos do bytu je extra služba, ktorú si môžete doobjednať a spoplatňuje sa podľa poschodia a váhy tovaru. Všetky informácie nájdete tu. 

11. Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Prečo mi ho nepošlete hneď?
Aby sme vám poskytli čo najnižšiu cenu dopravy. A tiež mali istotu, že sa pri doprave nič nepokazí a príde nepoškodený. Sú veci, ktoré posielame obratom poštou alebo kuriérom, no tie sú však aj veľmi ľahké a maličké, a tak nám s doručením vedia pomôcť iní dopravcovia. Doprava veľkého a ťažkého tovaru, akým sú matrace a nábytok, logisticky náročná a nákladná úloha v hodnote desiatok eur. Väčšina prepracov takéto zásielky ani nepreváža. Preto máme vlastných šoférov, ktorí vám tovar pohodlne doručia domov. Riadia sa vopred detailne poskladaným plánom kedým a akým smerom po Slovensku najbližšie pocestujú, aby to pre vás bolo čo najvýhodnejšie.

12. Môžem si dať tovar poslať našu poštu?
Túto možnosť dopravy neponúkame. Môžete si však zvoliť dopravu kuriérom alebo osobný odber v našom sklade v Nižnej, Zemianskej Dedine 75.

 

 

Táto stránka používa k poskytovaniu služieb a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tejto stránky s tým súhlasíte. Viac informácií