Časté otázky našich zákazníkov | FAQ
- Čo mám robiť v prípade, že chcem tovar vrátiť alebo reklamovať?
- Ak potrebujete vrátiť objednávku, alebo uplatniť reklamáciu vyplňte si formulár, ktorý nájdete v nasledujúcom odkaze: Reklamácia a vrátenie tovaru. Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný alebo nekompletný, neskladajte ani do neho inak mechanicky nezasahujte!
- Oplatí sa dieťaťu kupovať poschodovú posteľ?
- Rovnako ako detská posteľ, aj poschodová posteľ je investícia na niekoľko rokov a pravdepodobne posteľ, ktorú budete deťom kupovať na najdlhšie obdobie (väčšinou na 5 - 15 rokov). Poschodovka je však posteľ postelí, ktorá je vhodná do spoločnej detskej izby, kde šetrí priestor. No ešte častejšie je to jeden z najväčších detských snov. :) Niektoré poschodovky je možné rozdeliť na 2 ks, a tak zmeniť poschodovú posteľ na dve pekné detské postele.
- Poradíte mi, akú poschodovú posteľ mám kúpiť pre svoje dieťa?
- Poschodové postele z nášho e-shopu sú veľmi kvalitné a hlavnú úlohu pri výbere preto zohrá zrejme rozmer a dizajn. Zohľadnite vek, výšku a telesnú stavbu vášho dieťa. Je to dôležité, aby malo vo svojej detskej posteli dostatok priestoru a kopu centimetrov navyše. Pri posadení sa na hornú časť poschodovej postele by ste mali byť schopní pohodlne si sadnúť a nebuchnúť sa pritom hlavou o strop miestnosti.
- Máte niekde kamennú predajňu?
- Nie, naše poschodové postele je možné objednať si iba online. Kamennú predajňu zatiaľ nemáme.
- Aký matrac do poschodovej postele by ste mi poradili?
- Ak kupujete detský matrac: Kľúčom je zohľadniť vek detí, rozmer postele a telesnú stavbu dieťaťa. Pri samotnom výberte zohľadnite: výšku postavy, matrac by mal byť min. o 10 cm dlhší, váhu tela, rozmery postele, typ roštu - rošt dokáže zvýšiť alebo znížiť tvrdosť matraca až o jeden stupeň, ak spávate na chrbte alebo na bruchu, voľte tvrdšie matrace, ak spávate na boku, voľte stredne tvrdé matrace, ak si neviete medzi nimi vybrať, odporúčame matrac s jednou tvrdšou a jednou mäkkšou stranou.
- Je možné vyhotoviť vaše poschodové postele aj v inej farbe, než na obrázku?
- Je nám ľúto, ale ponúkame poschodové postele iba vo vyobrazených farbách. Nájdu sa však medzi nimi veselé detské, ale aj neutrálne a elegantnejšie farby.
- Bojím sa zaplatiť za tovar vopred. Môžem vám dôverovať?
- Áno, môžete si u nás pokojne nakúpiť. Náš internetový obchod funguje viac ako 8 rokov, máme certifikát bezpečného nákupu, certifikát “Overené zákazníkmi” a množstvo recenzií na Heuréke, Facebooku a Modrom koníkovi. Navyše, pokiaľ svoju objednávku uhradíte vopred už pri nákupe a pri doručení ho za vás bude preberať niekto iný, nebudete musieť myslieť na to, aby ste mu nezabudli nechať dostatok hotovosti.
- Páči sa mi vaša ponuka, ale bojím sa objednať si nábytok z internetu. Čo ak sa pri preprave poškodí?
- Dávame na to pozor. Záleží nám na tom, aby vám prišiel tovar v perfektnom stave. Ak je to ľahšia zásielka, ktorú posielame kuriérom, dôkladne ho zabalíme. Väčší a ťažší tovar už dovážame sami, aby sme si boli istí, že sa nepoškodí a jeho doručenie bude pre vás cenovo prijateľné. Ak by predsa len niečo s doručenou objednávkou nebolo v poriadku, ihneď nás kontaktujte e-mailom na info@detskapostel.sk alebo na tel. č.: +421 948 153 665.
- Mám od vás zmeškaný hovor/ Prišla mi SMS, že mi budete doručovať tovar. Treba na to odpovedať?
- Áno, je to dôležité. Ak sme vás nezastihli, odpíšte nám alebo zavolajte späť, prosím. Keď nám potvrdíte, že budete v danom čase na mieste a tovar preberiete, naložíme ho na dodanie a už sa naň môžete tešiť. :) Pokiaľ na sms alebo náš telefonát nezareagujete, predĺži vám to dobu dodania - tovar sa totiž nemôže vyexpedovať a my vás budeme ohľadom doručenia opäť kontaktovať o pár dní.
- Cez deň vôbec nemám čas, som v práci alebo idem cvičiť. Môžete mi tovar doručiť v konkrétny čas?
- Žiaľ, nie. Ak viete, že v čase, kedy máme prísť nebudete doma, poproste o prebratie tovaru inú osobu (starých rodičov, susedov, známych,...). Nábytok a matrace sú naozaj veľký a ťažký nábytok, ich doprava je nákladná a logisticky náročná. Aby vás nestála desiatky eur a niekedy dokonca viac, než samotný nákup, máme vlastných šoférov, ktorí majú starostlivo naplánovaný plán rozvozov, ktorým sa musia riadiť.
- Vynesiete mi tovar priamo do bytu?
- Štandardne to nerobíme, tovar doručujeme za prvé uzamykateľné dvere. Výnos do bytu je extra služba, ktorú si môžete doobjednať a spoplatňuje sa podľa poschodia a váhy tovaru. Všetky informácie nájdete tu.
- Tovar, ktorý sme si vybrali máte skladom. Prečo mi ho nepošlete hneď?
- Aby sme vám poskytli čo najnižšiu cenu dopravy. A tiež mali istotu, že sa pri doprave nič nepokazí a príde nepoškodený. Sú veci, ktoré posielame obratom poštou alebo kuriérom, no tie sú však aj veľmi ľahké a maličké, a tak nám s doručením vedia pomôcť iní dopravcovia. Doprava veľkého a ťažkého tovaru, akým sú matrace a nábytok, logisticky náročná a nákladná úloha v hodnote desiatok eur. Väčšina prepracov takéto zásielky ani nepreváža. Preto máme vlastných šoférov, ktorí vám tovar pohodlne doručia domov. Riadia sa vopred detailne poskladaným plánom kedým a akým smerom po Slovensku najbližšie pocestujú, aby to pre vás bolo čo najvýhodnejšie.
- Môžem si dať tovar poslať našu poštu?
- Túto možnosť dopravy neponúkame. Môžete si však zvoliť dopravu kuriérom alebo osobný odber v našom sklade v Nižnej, Zemianskej Dedine 75.